Nie czekaj na klienta, aż przyjdzie do Twojej firmy. Pozwól nam zabrać Cię do niego! Tak najprościej można podsumować działania typu Road Shows
Agencja Live Marketing Concept (ICP Group) od kilku lat z powodzeniem specjalizuje się w organizacji wydarzeń specjalnych typu Road Shows. Przy tego typu realizacjach duży nacisk kładziony jest na zaangażowanie uczestników oraz możliwość bezpośredniego doświadczenia promowanego produktu przy okazji serii eventów.
W maju i czerwcu agencja organizuje ponad 56 imprez dla Mercedes-Benz, Mistubishi Fuso i Michelin w Polsce, Estonii oraz na Litwie i Łotwie. Akcje kierowane są do dystrybutorów, właścicieli firm transportowych a także do punktów dealerskich i sprzedawców. W eventach bierze udział ponad 5000 osób. Realizacja każdego cyklu została stricte dostosowana do specyfiki firmy oraz jej potrzeb.
„Michelin Road Show 2012” to cykl konferencji organizowanych w czerwcu i lipcu w Polsce i Krajach Bałtyckich pod hasłem „Podwyższamy standardy”. Celem spotkań jest prezentacja nowości produktowych Michelin w kontekście nowych regulacji prawnych dotyczących obowiązku etykietowania opon. Uczestnicy otrzymują dużą dawkę wiedzy merytorycznej oraz technik „nowej psychologii sprzedaży” prezentowanych przez doświadczonego trenera. Całodzienna sesja jest multimedialna i interaktywna.
Kolejny road-show - promocja aut ciężarowych Mercedes-Benz (w ramach projektu „Nowy Actros Road Show”) to długofalowy projekt prowadzony od 2011 r. i liczący w sumie ponad 80 wydarzeń na terenie całego kraju. Właściciele firm transportowych mieli unikatową możliwość jazd testowych oraz zapoznania się ze specyfiką techniczną i możliwościami aut. Projekt angażował również sieć dealerską, dzięki czemu eventy były doskonałą formą budowania relacji z obecnymi i przyszłymi Klientami firmy.
W maju realizowany był także cykl eventów promujących Autoryzowane Serwisy samochodów ciężarowych Mercedes-Benz. Akcje miały charakter pikników piłkarskich i zorganizowane były w 10-ciu punktach dealerskich. Celem eventów było zaproszenie stałych Klientów marki oraz ich rodzin na dzień otwarty z Autoryzowanym Serwisem Mercedes-Benz, podczas którego odwiedzający mogli nie tylko zwiedzić cały serwis oraz zapoznać się ze standardami obsługi sieci serwisowej pojazdów ciężarowych Mercedes-Benz, ale również sprawdzić swoją formę trenując z byłymi reprezentantami Polski w piłce nożnej przed nadchodzącymi rozgrywkami Euro. Gośćmi specjalnymi byli: Tomasz Iwan, Piotr Świerczewski, Tomasz Kłos, Maciej Żurawski.
„Podejmij wyzwanie japońskiego zawodnika” to motyw przewodni „Fuso Tour” – serii eventów odbywających się na terenie kraju, skierowanych do właścicieli firm transportowych oraz potencjalnych Klientów pojazdu Mitsubischi Fuso Canter. Wyzwanie podejmowane było na trasach z zadaniami specjalnymi. Przeszkody do pokonania fokusowane były na główne walory pojazdu – zwrotność , ładowność i łatwość obsługi. Emocje współzawodnictwa sięgnęły zenitu, a najlepsi, którzy zmierzyli się z wyzwaniami otrzymywali nagrody.
56 eventów realizowanych nie tylko w Polsce, ale i w krajach bałtyckich to dla nas duże wyzwanie oraz wyraz zaufania Klientów dla naszych kompetencji w organizacji road-shows – mówi Krzysztof Kozak, Executive Director ICP Group. – Wiedza z zakresu planowania i logistyki takich wydarzeń, jak również skuteczność w realizacji akcji dla sektora B2B są najlepszym dowodem na to, iż jesteśmy godnym zaufania partnerem biznesowym.
Na drugą połowę roku Live Marketing Concept przygotowuje już kolejne wydarzenia typu road shows.
Link do strony artykułu: https://wm2.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/road-shows-56-eventow-live-marketing-concept-w-dwa-miesiace